Tema 2: Cumu sceglie l'alea d'aluminiu curretta da 6061,6063 è 6082?

I billetti d'aluminiu di a serie 6 hè una alea d'aluminiu-magneziu-silicuu, è i gradi rapprisentanti sò 6061, 6063 è 6082. Hè una alea d'aluminiu cù magnesiu è siliciu cum'è l'elementi principali di l'aliazione.Pò esse rinfurzatu da u trattamentu termale (T5, T6), cù una forza media è una alta resistenza à a corrosione. Attualmente, i gradi 6061 è 6063 sò usati in grande quantità in a produzzione industriale.Chì ci hè a diffarenza trà sti dui gradi di billette d'aluminiu?

Cumu sceglie a lega d'aluminiu curretta1

L'elementi principali di l'alea di 6063 billette d'aluminiu sò magnesiu è siliciu, è sò principarmenti furniti in forma di billette, lastre è profili.Cù eccellenti prestazioni di trasfurmazioni, eccellenti proprietà di saldatura, estrusione è galvanica, è una bona resistenza à a corrosione, tenacità, lucidatura faciule, rivestimentu, eccellente effettu di anodizazione, hè una lega di estrusione tipica, largamente usata in profili di costruzione, tubi di irrigazione, tubi per veiculi, panche, mobili, ascensori, recinzioni, etc.

Cumu sceglie a lega d'aluminiu curretta2L'elementi principali di l'alliage di billette d'aluminiu 6061 sò magnesiu è siliciu, chì esisti principarmenti in forma di billette d'aluminiu, in generale in T6, T4 è altri temperi.A durezza di i billets d'aluminiu 6061 sopra à 95. Hè largamente utilizatu in l'industria di machining, è una piccula quantità di ramu o ramu pò esse aghjuntu in a produzzione.Zinc per aumentà a forza di l'alea senza riduce significativamente a so resistenza à a corrosione;Ci hè ancu una piccula quantità di ramu in u materiale cunduttivu per cumpensà l'effetti avversi di titaniu è ferru nantu à a conduttività;in ordine per migliurà a machinability, piombo pò esse aghjuntu cù bismutu.6061 richiede parti strutturali industriali cù una certa forza, saldabilità è alta resistenza à a corrosione.6061 billette d'aluminiu richiede diverse strutture industriali cù una certa forza, alta saldabilità è resistenza à a corrosione, cum'è tubi, bastoni è forme utilizati in a fabricazione di camioni, edifici di torre, navi, tram, mobili, parti meccaniche, machining di precisione, etc.

Cumu sceglie a lega d'aluminiu curretta3In generale, u billet d'aluminiu 6061 hà più elementi di lega di 6063, cusì 6061 hà una forza di lega più altu. Se vulete cumprà 6061 o 6063, prima deve identificà u pruduttu chì risponde à u vostru esigenza è aiutà u vostru prughjettu.Avemu a Xiangxin New Material Technology Company darà assistente per aiutà à truvà i billetti d'aluminiu curretti.

Cumu sceglie a lega d'aluminiu curretta4

6082 hè una lega di trattamentu termale cù una bona formabilità, saldabilità, machinabilità è forza media.Pò ancu mantene una bona operabilità dopu l'annealing.Hè principarmenti usatu in strutturi miccanica, cumpresi billets, fogli, pipi è prufili, etc.. Stu alliatu hà proprietà miccanica simili, ma micca idèntica, à a lega 6061, è u so temperatu T6 hà proprietà meccanica più altu.A lega 6082 hà generalmente caratteristiche di trasfurmazioni assai boni è reattività anodica assai bona.U temperatu -0 è T4 di 6082 sò adattati per a curvatura è a furmazione, è u temperatu -T5 è -T6 sò adattati per una bona machinabilità.Hè largamente utilizatu in parti meccaniche, forgiatura, veiculi, parti strutturali ferroviarie, custruzzione navale, etc.


Tempu di Postu: Apr-27-2023