Ascesa di novu capu di l'industria di i materiali in Minhou

——Fujian ogni ghjornu hà fattu un longu rapportu nantu à a nostra cumpagnia

In l'ultimi 20 anni da a so creazione, à traversu l'innuvazione indipendente è a ricerca scientifica, Xiangxin hà saltatu da una impresa di fabricazione di scala d'aluminiu à un "campionu unicu" in a nova industria di i materiali, rializendu un sviluppu di salto in avanti - Rise to be the leader of nova industria di materiale in Minhou.

img

À l'iniziu di l'annu novu, Fujian Xiangxin Co., Ltd., situatu in Qingkou Investment Zone, Minhou County, hà avutu assai avvenimenti felici: u prugressu avanzatu hè statu fattu in u prugettu di risorse rinnuvevuli in lega d'aluminiu, u pesu ligeru di i veiculi d'energia nova era in cortu fornitura, è u prughjettu di e parti di l'infrastruttura 5G stava avanzando senza problemi ......

Quandu a cumpagnia hè stata fundata, Xiangxin era solu un fabricatore di scala multifunzionale.Avà, s'hè sviluppatu in una impresa di punta in l'industria domestica di materiale speciale in lega d'aluminiu, è hà fattu sfondate in u campu di 5G è novi veiculi d'energia.

"Da u principiu di a nostra fundazione, avemu a spina di ùn ammette micca a scunfitta è ùn esse micca cuntrullati da l'altri. In l'ultimi anni, cù a cura è l'aiutu di i guverni à tutti i livelli, parechji ossi duri sò stati rosicchiati unu dopu l'altru per Huang Tieming, presidente di Xiangxin Co., Ltd., hà dettu chì u momentu di sviluppu di l'impresa hè bonu, è chì u valore di a pruduzzione hè previstu di più di 20 miliardi di yuan durante u periodu "14th plan quinquennale".

In u conte di Minhou, parechje imprese principali cum'è Xiangxin sò cultivate è crescenu."Avemu aderisce à u principiu di u sustegnu di l 'imprese principali, cultivating grande clusters è u sviluppu di grande industrie, accelerate a custruzzione di standardization Parcu, rende i principali clusters industriale più grande è più forte, è cuntinuà à prumove u optimisation è aghjurnamentu di u sistemu ecunomica."Ye Renyou, Sicritariu di u cumitatu di u Partitu di Minhou County, hà dettu: "per via di l'implementazione di sei prughjetti maiò, cum'è u sviluppu industriale è l'innuvazione scientifica è tecnologica, cunsulidemu i fundamenti di u sviluppu industriale, benchmarking attivamente è integrendu cumplettamente in a cità internaziunale muderna. di Fuzhou, è strive to be the vanguard in the all-round promotion of high-quality development and transcendenza ".

Spina dorsale: innuvazione indipendente, attaccatu à l'industria, diventendu più grande è più forte

Ricertamenti, u prughjettu di riciclamentu di l'alia d'aluminiu di Xiangxin hà fattu un avanzatu."Dopu à quasi 20 anni di accumulazione di tecnulugia, avemu lanciatu 250000 tunnellati d'aluminiu riciclatu è 450000 tunnellati di prughjetti di casting high-end. Cù i nostri vantaghji di cuncepimentu è di sviluppu di lega, sfrutteremu cumplettamente i vantaghji di u costu di sviluppà risorse d'aluminiu riciclatu, è i vantaghji cumpetitivi è i prufitti di i nostri prudutti seranu assai migliurati ", disse Huang Tieming.

"Ùn ci hè quasi nisuna materia prima per a produzzione d'aluminiu in a pruvincia. In u passatu, pudemu cumprà solu lingotti d'aluminiu in casa è in l'esteru. " Huang Tieming hà dettu chì l'usu di materie prime d'aluminiu per a produzzione di rinfurzà ùn hà micca vantaghju di costu, chì ùn hè micca favurevule. à u sviluppu di l'imprese.In u risultatu, Xiangxin hà lanciatu u prughjettu di riciclamentu di l'alia d'aluminiu l'annu passatu.In stu prughjettu, i lattini riciclati è altri prudutti d'aluminiu di scarti sò riciclati in materie prime d'aluminiu attraversu una seria di trattamentu tecnicu.Da una banda, l'aluminiu rifiutu hè adupratu com'è materia prima per riduce u costu di l'acquistu;da l'altra parte, a tecnulugia di lega hè aduprata per migliurà a qualità di a lega, per aumentà u valore aghjuntu, è per fà un usu cumpletu di a tecnulugia di l'economia circular per aumentà assai u redditu di l'impresa.

Esse persistente in l'innuvazione indipendente hè u sicretu di u sviluppu di u saltu avanti di Xiangxin è l'intenzione originale di l'impresa.

In u 2002, quandu Huang Tieming hà fundatu Fujian Xiangxin aluminium products Co., Ltd., hà pruduciutu principarmenti ogni tipu di scala multifunzionale high-end.À quellu tempu, hà avutu chì a qualità di i prudutti era sempre sottumessu à a materia prima.

"Ùn vulemu micca esse cuntrullati da l'altri. Sicondu u ghjudiziu di a tendenza di u mercatu, avemu decisu di marchjà upstream è principià cù materie prime ".Huang Tieming hà dettu chì in u risultatu, Xiangxin hà cercatu di cooperà cù università è istituzioni di ricerca scientifica cum'è Harbin Institute of Technology è Central South University.À u listessu tempu, andò à investigà è scambià in casa è in l'esteru, hà accumulatu assai sperienza è hà ottinutu assai risultati.

Accumulate constantemente.U 29 settembre 2012, u prughjettu di trasfurmazioni tecnologica di Xiangxin di Fuzhou mold Park hà iniziatu, diventendu unu di i prughjetti chjave di trasfurmazioni tecnologichi di l'imprese in a pruvincia.In u 2013, Xiangxin hà investitu 1,2 miliardi di yuan per custruisce l'equipaggiu avanzatu di fusione, standing è casting cuntrullati di alta precisione in Dongtai Industrial Zone, Qingkou, Minhou.

Da u 2019, u valore di pruduzzione annuale di Xiangxin hà righjuntu 2,5 miliardi di yuan, diventendu l'impresa di punta di fusione di lega d'aluminiu speciale di alta prestazione, estrusione è materiali di forgiatura in Cina.

Determinatu: fucalizza nantu à a ricerca scientifica, cresce cum'è u capu di novi materiali

Xiangxin ùn ferma micca per diventà un capu in l'industria.

"Se vulemu sviluppà à salti è limiti, duvemu avè una riserva di talenti è accumulazione di rializazioni di ricerca scientifica".Huang Tieming hà dettu chì Xiangxin ùn hà risparmiatu ogni sforzu per fucalizza nantu à a ricerca scientifica è hà reclutatu talenti da tuttu u mondu ogni annu.Attualmente, ci sò più di 100 esperti in a ricerca scientifica, cumprese più di 50 scientisti straneri.

L'annu passatu, Xiangxin intrutu in u Laboratoriu di Materiali Songshanhu in Dongguan, Pruvincia di Guangdong, è hà stabilitu un Centru di Ingegneria cumuna per novi materiali di lega d'aluminiu d'altu rendiment.Cù sta risorsa di piattaforma è supportu finanziariu, Xiangxin hà introduttu un novu sviluppu di materiale di frenu compositu in lega d'aluminiu, una nova generazione di materiali d'alta resistenza per u sviluppu di piastra di carri ferroviari à alta velocità è altri prughjetti, chì copre l'aviazione, l'aerospaziale, a ferrovia d'alta velocità, l'automobile, nova energia ligera, 5G è altri campi chjave.

Fighjendu nantu à u sviluppu di l'ecunumia reale è cuncentrazione nantu à l'innuvazione scientifica è tecnologica, Xiangxin hè pienu di determinazione è rializazioni fruttifichi, cù un totale di 110 applicazioni di patenti, cumprese 65 brevetti di invenzione materiale.

"Sustituiscia l'acciaio cù l'aluminiu" per ottene a produzzione di massa, sbulicà un turbulente in l'industria di l'automobile.In u 2018, Xiangxin rializatu a tecnulugia di digestioni è trasplante di 2 × ×, 7 × × × materiali aerospaziale spiciali, sviluppatu high-performance nova energia automobile liggeru materiali speciali di lega d'aluminiu, è divintò a megliu scelta per rimpiazzà cumpunenti azzaru è rializà automobile ligera.

"Inveci di l'azzaru è u ferru, una lega d'aluminiu speciale pò riduce u pesu di più di 55%; invece di l'alia d'aluminiu 6 × × × ordinariu, pò riduce u pesu di più di 25%.Feng Yongping, ingegnere capu di a tecnulugia Xiangxin, hà dettu chì à u mumentu, a cumpagnia hà sviluppatu un vassou d'alliage d'aluminiu di batteria di lithium, fasciu di camion ligeru, fasciu anti-collisione è altri prudutti cù megliu rendiment è prezzu.Sò furniti à CATL, AVIC batterie di lithium, GuoXuan High Tech è altre grandi piante di supportu di l'automobile, è anu vintu elogi unanimi.

L'annu passatu, Xiangxin hà righjuntu un accordu cù Beijing Hainachuan Auto Parts Co., Ltd., una filiale di u gruppu BAIC, per invistisce 1,5 miliardi di yuan per stabilisce Fujian Xiangxin new energy auto parts manufacturing Co., Ltd. in Fuzhou High Tech Zone, chì pruduci principarmenti nova energia pacchettu di batterie auto è altri accessori.U prugettu hè previstu di ottene un valore di pruduzzione annuale di più di 3 miliardi di yuan.Sta cuuperazione hè ancu a prima volta per Xiangxin per unisce e mani cù grandi gruppi di imprese statali per custruisce una piattaforma di sviluppu ecunomicu mista.

In più di u prughjettu liggeru di l'automobile, Xiangxin hà ancu sviluppatu in modu indipendenti novi prughjetti di materiale, cum'è una nova infrastruttura di torre elettrica / torre di lanciamentu in lega speciale, cumunicazione 5G in lega d'aluminiu d'alta conduttività termica, novu equipamentu in lega d'aluminiu di alta conduttività elettrica, tutti chì anu ottenutu u autorizazione di marca naziunale.

Sicondu Feng Yongping, u novu materiale cunduttivu termale 5G sviluppatu da Xiangxin hà righjuntu 240W / m · K, chì hè 10% più altu ch'è u nivellu di guida globale originale in questu campu;a cunduttività di a nova lega d'aluminiu conduttivu hà righjuntu l'indice high-end di 60% di conduttività relative.Attualmente, a lega d'aluminiu d'alta conductività termale è a lega d'aluminiu d'alta conduttività sò state successivamente applicate in a stazione di basa di cumunicazione 5g è altre infrastrutture nova.

Cù cunfidenza: U guvernu aiuta per rompe u collu di u sviluppu

Sviluppà canali di supportu tecnicu è allargate u campu d'applicazione di i materiali.Ricertamenti, i capi di Minhou County guidatu sud-est automobile, Xiangxin è altre imprese à urganizà una delegazione à Xi'an Jiaotong University per u docking di pruduzzione, studiu è ricerca.Feng Yongping hà cumunicatu cù trè squadre di Prufessore nantu à prublemi tecnichi cum'è "cumu realizà u prucessu di saldatura di 5-series, 6-series è 7-series platti di lega d'aluminiu spessi cù altu rendiment è super spessore".

"Cù l'aghjuntu di u guvernu di u cuntatu, a squadra di u prufissore Zhang Linjie hè dispostu à susteneci in a prova di saldatura laser in lega d'aluminiu d'alta resistenza di 42 mm. Hè assai impurtante per noi per allargà u campu d'applicazione ! " Feng Yongping disse.

In u stessu ghjornu, u guvernu di u conte di Minhou hà firmatu ancu una lettera d'intenzione per a cooperazione strategica cù u centru di trasferimentu di tecnulugia naziunale di l'Università Xi'an Jiaotong è u Centru Naziunale di trasferimentu di u Strait.

U saltu in avanti di u sviluppu di l'imprese hè inseparabile da e boni pulitiche è un bonu ambiente.Xiangxin hè sustinutu da Fujian, Fuzhou è Minhou, è hà una basa solida per u sviluppu.

"L'annu passatu, avemu beneficiatu direttamente da l'implementazione di u serviziu one-to-one di stile nanny in Minhou County cù a nova infrastruttura è una nova volta di supportu di pulitica di trasfurmazioni tecnologica di l'impresa lanciata da a pruvincia è a cità di Fuzhou".Huang Tieming hà dettu à i ghjurnalisti nantu à l'assistenza chì hà ricevutu durante u periodu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, "u guvernu ci aiuta ancu à cunnette cù l'istituzioni finanziarii è furnisce" acqua viva "per u sviluppu di l'imprese".

Ciò chì impresses Huang Tieming u più hè chì u prughjettu di risorse rinnuvevuli in lega d'aluminiu chì a cumpagnia hè striving to custruì necessita circa 200 mu di terra."I principali capi di u cuntatu anu travagliatu in u situ per parechje volte, è in solu un mesi, anu finitu tuttu u travagliu preparatori prima di a consegna di a terra".Ellu disse.

Uni pochi ghjorni fà, u cumitatu di u Partitu di u Minhou County hà tenutu a 11a sessione plenaria di u 13u cumitatu di u Partitu di u Minhou County è a cunferenza di travagliu ecunomicu di u cumitatu di u Partitu di u conte.Hè prupostu di aderisce à u sviluppu guidatu di l'innuvazione, di custruisce un sistema di piattaforma d'innuvazione d'altu livellu, di cultivà clusters d'imprese innovatori più competitivi, di prumove a custruzzione di parchi industriali d'alta tecnulugia, di implementà u pianu di multiplicazione di l'imprese d'alta tecnulugia, di rinfurzà a pusizione dominante di l'impresa. innuvazione, è cresce l'intruduzioni di talenti d'altu livellu.

"Queste pulitiche è misure ci daranu una basa più grande per e nostre imprese per avanzà più in cima".Huang Tieming hà dettu.


Tempu di Postu: Apr-27-2022